va fan är de med mig ;O

så fort ja ser dig saknar ja dig, men vafan de va ju mitt fel, ja kan ju inte ångra mig. ååååååååh ja blir sä jävla piss på mig själv .... 
du har inga känslor kvar. men har ja de ?
de är de ja inte vet,
ja mår fan skit dåligt när ja tänker på att ja såra dig så, asså serriöst vafan fanny ditt jävla as !!! 
men men life goes on...
asså egentligen ja gjorde de för att ja inte hade nåra känsslor kvar men nu sitter ja o är lessen nä
tyck inte synd om mig om ni läser de här för om ja ångrar mig är ja fan värd att fälla nåra tårar.....
  


 men de va ändå me dig ja ...... ... ...... ......, så de kanske inte är så konstigt att jag saknar dig
men samtidigt de kanske bara är en jobbig period. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0